Varsel om offentlig ettersyn - detaljregulering Kåkern - Flakstad kommune

Varsel om offentlig ettersyn - detaljregulering Kåkern

Viser til formannskapets vedtak:

FS 15-19- 071/18 Vedtak:
Flakstad formannskap ber rådmannen sende planen (planID 18591803) med
tilhørende kart og bestemmelser, begge datert 18.05.2018, ut på offentlig ettersyn og høring

Planbeskrivelse

Flakstad kommune har mottatt privat forslag på reguleringsplan for fritidsanlegg, - like nord for Kåkern bru.
Det foreslås regulert et område på ca. 15 daa vist i figur 1. Planområdet omfatter eiendommene 15/9, 15/48 og 45/2, noe sjøareal samt en del av Europaveg 10.

Hensikten med planarbeidet er å tilrettelegge for etablering av sjøbuer/rorbuanlegg
for fritid og/eller utleie og et mindre antall enkeltstående fritidsboliger/utleiehytter med
tilhørende anlegg (biloppstillingsplasser, avfallshåndtering etc.). I tillegg reguleres det
for småbåthavn og flytebrygge med tilhørende fortøyning til havbunn og land samt båtutsett.

Planforslaget vil ligge ute til offentlig ettersyn i 8 uker (utvidet med 2 uker p.g.a. sommerferie), fra 2 juli til 24 august -18.

Merknader eller innsigelser til forslaget merkes med arkivsaksnr: 18/71 og sendes Flakstad kommune innen 24 august -18.
Adr: postmottak@flakstad.kommune.no  eller Flakstad kommune, Flakstadveien 371, 8380 Ramberg.

Alle dokumentene i saksbehandlingen ligger her: