Omklassifisering av Soløyveien fra kommunal til privat veg - Flakstad kommune

Omklassifisering av Soløyveien fra kommunal til privat veg

Formannskapet i Flakstad kommune har vedtatt at omklassifisering av Soløyveien fra kommunal til privat veg skal legges ut til uttalelse med brev til berørte grunneiere og på Flakstad kommunes hjemmeside før endelig avgjørelse.

Flakstad kommune ønsker tilbakemeldinger vedrørende saken da Soløyveien ikke lengre tilfredstiller prinsippene for å fortsatt inneha status som kommunal veg i henhold til «Prinsipper omklassifisering til/fra kommunal veg» vedtatt av Flakstad Kommunestyre i sak KS 081/18 i møte den 04.12.2018.

Vedlagt ligger saken som var oppe i Formannskapet 09.04.2019 med vedlegg.

For at uttalelser skal bli vurdert før endelig avgjørelse må de være Flakstad kommune i hende senest 12/9-2019. Disse kan sendes i post, leveres personlig på Flakstad kommunes rådhus eller sendes på epost til postmottak@flakstad.kommune.no

Vedlegg til saken: