Tomt til salgs i Skjelfjorden - Flakstad kommune

Tomt til salgs i Skjelfjorden

Flakstad kommune ønsker å selge del av gbn 43/24, tomten ligger vegg i vegg ved det kommunale lagerbygget innerst i fjorden. Tomten areal er målt i kartet til å være ca 5 mål, endelig areal fastsettes ved oppmåling.

Det vises til vedtak fattet av formannskapet i sak 043/22, dato 22.03.2022.
Salg av kommunal tomt i Skjelfjorden - ny behandling (lofoten.nu)

Tomten selges til høystbydende over kr 143.500,- inkl.mva. I tillegg kommer utgifter til oppmåling, saksbehandling og gebyr. (prisen justeres etter endelig oppmåling)

Det er viktig å merke seg at et tilslag på tomten ikke medfører noen form for godkjenning av det tiltaket som ønskes bygd på tomten. Det må søkes om tiltak på vanlig måte etter plan og bygningsloven og annet relevant lovverk.

Tomten er i kommuneplanens arealdel avsatt til LNF, den strekker seg fra strandsonen opp til offentlig vei.

Skriftlig bud sendes til Tone S. Knutsen innen kl 12.00, 1 april 2022 på sms (mob; 941 63403), ved flere bydere vil høyeste bud bli formidlet fortløpende på kommunes nettside.
Ved økning av bud utvides budfristen med 10 min. (f.eks. ny høystbydende kl 11.53, ny frist settes da til 12.03).
Minste økning av bud settes til kr 10.000,-.

Høyeste innkomne bud: 145.000,- mottatt 24. mars kl 10.51

Eventuelle spørsmål angående eiendommen rettes til Dag Walle, mob; 905 55014.

Område merket med svart omriss er den delen av tomten som er tilgjengelig for salg. Markert område er kun veiledende.