Solhøgda 35 år - Flakstad kommune

Solhøgda 35 år

18. april 1988 åpnet Solhøgda.

På tirsdagen feiret vi en 35 åring med kaker og kaffe som tilhører i et hvert bursdagsselskap.

Hva er et sykehjem? De vi håper at folk definerer oss som: En plass der det blir gitt god pleie, omsorg, kjærlighet og latter. For 35 år siden ble denne grunnmuren i kommunen bygd opp på Napp på dugnad og overrekt kommunen som en gave. På Solhøgda er alle velkommen og vi som jobber her setter pris på alle som kommer innom oss, beboere, pårørende og andre som stikker innom, sammen er det vi som er det vi som har gjort Solhøgda til det den er blitt. Tusen hjertelig takk til dere alle.

Linda Vikten og Bodil Karlsen

De fleste i kommunen har et forhold til Solhøgda, men for noen har det vært arbeidsplassen i 35 år. Bodil Karlsen og Annfrid Myrvold har vært her siden oppstart. 35 år på samme arbeidsplass, da fortjener man en liten oppmerksomhet.

Dagen ble feiret med ansatte, beboere og noen pårørende, vi hadde alle en koselig stund sammen.