Prisdryss til flakstadbedrifter - Flakstad kommune

Prisdryss til flakstadbedrifter

Lørdag ble det utdelt næringslivspriser i Vest-Lofoten. Tre bedrifter i Flakstad kommune utmerket seg til det bedre.

Prisvinnerne Jørn Aarsland

Årets servicepris fikk Berre & Torg som utmerker seg med førsteklasses service og gitt sine kunder gode opplevelser.

Kriteriene var førsteinntrykk, tilgjengelighet og kvalitet.

Årets ambassadør fikk Lofoten seaweed company som setter Lofoten på kartet med sitt samfunnsengasjement, inkludering og omtenksomhet. Lofoten seaweed company gir Lofoten eksepsjonell høy omtale.

Årets identitet og omdømme fikk Lofoten beach camp som har høy identitet og særdeles god profilbygging for sin målgruppe. Lofoten beach camp bidrar svært positivt til samfunnet.

Vi gratulerer også;

Stim som fikk prisen for årets bedrift

Lofotsenteret som fikk prisen for årets kampanje

Søren Fredrik Voie mottok hedersprisen

Flakstad kommune er utrolig stolte over alle bedrifter som er lokalisert i kommunen, dere er med på å bygge samfunn.