Pressemelding - Flakstad Barne- og Ungdomsskole er med i kåring av årets skolebygg 2023 - Flakstad kommune

Pressemelding fra NOHRCON:

KÅRING AV ÅRETS SKOLEBYGG 2023 – AVSTEMNINGEN ER ÅPEN OG TRE PROSJEKTER KJEMPER OM PRISEN

For syvende året på rad må vi kåre årets skolebygg! Det er riktig mange spennende skoler og læringsmiljøer som har blitt bygd og gjenoppbygd rundt om i landet de siste årene, og Nohrcon vil med prisen ”Årets skolebygg” gjerne sette fokus på dem, som har gjort det ekstra godt, slik at de kan tjene som en inspirasjonskilde for andre. Tre prosjekter har blitt nominert til kåringen av ÅRETS SKOLEBYGG 2023!

I 2023 vil disse tre spennende skolene konkurrere om den fine prisen:

• Flakstad barne- og ungdomsskole, Ramberg, Flakstad Kommune, Lofoten
  • Stangaland skole, Kopervik, Karmøy Kommune
  • Kronstad Oppveksttun, Bergen, Kronstad

DETTE SIER FAGJURYEN OM FLAKSTAD BARNE- OG UNGDOMSSKOLE:

"Skolen er et smukt byggeri, som hænger flot sammen med det omgivende natur. Bæredygtigt og konstruktionsmæssigt er der spændende nye tiltag."

Les hele pressemeldingen her (PDF, 108 kB)

Link til avstemmingen