Ny informasjon angående årskort for parkering - Flakstad kommune

Ny informasjon angående årskort for parkering

Alle som er registrert i folkeregistret i Flakstad, kan kjøpe årskort for parkering.

Ett årskort gjelder for en bil. Har dere flere biler, må du ha  kort og skive for hver bil. Kortet er kun gyldig sammen med parkerings skive med Flakstad kommune logo, og skal være festet godt synlig i frontrutas venstre side. Har du allerede kjøpt skive, ta den med og kom innom, så får du klistremerket – og ny tape for å feste skiven på nytt.

Kortet koster kr 3o,- pr mnd – (kr 360,- for ett år)
Skive kr 75,- er engangs avgift.

MED ÅRSKORT, PARKERER DU FRITT PÅ RÅDHUS, SKOLE, KALLEGÅRDEN OG BIBLIOTEKET, OG TRENGER IKKE STILLE KLOKKA PÅ SKIVEN.

Med parkerings-skive og ikke årskort, parkerer du 2 timer gratis ved rådhus/legekontor og ved biblioteket, og klokken settes på klokkeslettet du parkerer. Klokken gjelder ikke på skola og på Kallegården

Parkerings/besøkskortene som tidligere har vært delt ut til lag, foreninger, kor etc – gjelder ikke etter 1.september