Info til besøkende til legekontor og rådhus i perioden 10. mars - 30. april. - Flakstad kommune

Info til besøkende til legekontor og rådhus i perioden 10. mars - 30. april.

Fra 10 mars kl 07.00 til og med uke 17 vil det foregå arbeid med utskifting av taket på rådhuset.
Av sikkerhetsårsaker, samt at stilasjer, arbeidsbrakker og materialer etc. vil stjele mye av våre parkeringsareal må vi vike plass i nevnte periode.

Ny parkeringsplass under anleggsperioden vil være på skoleplassen.

Se dokument nederst i saken for å se parkeringsløsning.

Rådhuset:
I denne perioden vil det ikke være tillatt for ansatte, politikere eller besøkende å parkere ved rådhuset slik som i dag.
Dette med unntak av private/kommunale kjøretøy tilhørende hjemmetjenesten og uteetaten som får tildelt plass ved strandkanten foran rådhuset.
Resterende plasser avsettes til brannmannskaper ved alarm.

Legekontoret:
Forbudet gjelder også private biler tilhørende ansatte med legekontoret, antall ledige plasser vil være meget begrenset under anleggsperioden og pasienter og ambulanse må derfor prioriteres (Ladde-stasjon for el-bilen vil ikke være tilgjengelig i noen perioder, det vil da henvises til alternativt ladde-punkt).

Generelt:
Bevegelseshemmede vil kunne parkere på skiltede plasser.

Flakstad kommune