Har du helsefaglig kompetanse? Flakstad kommune håper at du registrerer deg! - Flakstad kommune

Har du helsefaglig kompetanse? Flakstad kommune håper at du registrerer deg!

Flakstad kommune frykter mangel på fagfolk når koronaviruset rammer hardere. Nå ber vi helsekompetente, som jobber med andre ting, om å melde seg til innsats.
I første omgang ønsker vi bare en oversikt over tilgjengelig helsepersonell. Dersom vi kommer i en situasjon med mangel på personell, tar vi direkte kontakt med deg.

Vi vet at det er mange som har helsefaglig utdanning eller -erfaring, men som jobber med helt andre ting til daglig. I tilfelle det blir mangel på helsepersonell i tiden framover, bør vi ha en viss oversikt. Vi ønsker at både de som jobber i andre enheter i Flakstad kommune og de som jobber i det private næringsliv registrerer seg enten ved å sende en personlig melding til flakstad kommune eller ved å ringe kommunens sentralbord på tlf.nr 76052201.