Flakstad kommune trenger ferievikarer innen Pleie og Omsorgstjenesten - Flakstad kommune

Flakstad kommune trenger ferievikarer innen Pleie og Omsorgstjenesten

Det søkes etter motiverte og engasjerte ferievikarer for sommeren 2023, til hjemmetjenesten og institusjonstjenesten. Behovet er størst i perioden: 26.06 - 20.08

Hjemmetjenesten og Institusjonstjenesten består av: - Solhøgda bo- og behandlingssenter - Tjenesten for funksjonshemmede - Hjemmebaserte tjenester

Søkere bes prioritere hvilke områder som søkes.

Kvalifikasjonskrav:

Vi søker etter faglærte med autorisasjon som sykepleier/vernepleier, helsefagarbeider/hjelpepleier og omsorgsarbeidere. Studenter innen sykepleie, vernepleie eller annen helse-/sosialfaglig utdanning.

Vi har også behov for renholder og kokk

Du må være over 18 år og gjerne ha erfaring fra helsefaglig arbeid.

Søkere må beherske norsk skriftlig og muntlig.

Søkere til hjemmetjenesten og tjenesten for funksjonshemmede må ha sertifikat klasse B.

Du har:

Evne til å jobbe selvstendig og liker utfordringer

Engasjement

Et ønske om å jobbe med mennesker i alle aldre med ulike behov.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Politiattest må fremlegges ved tiltredelse i stilling

Vi tilbyr:

Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer

Spennende arbeidsoppgaver

Lønn etter tariff

For stillingen gjelder:

Flakstad kommunes verdier er kvalitet, omsorg, respekt og lojalitet. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene. Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, kreves fremlagt før tiltredelse. I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. Kopi av attester og vitnemål skal fremlegges ved intervju. Kopiene blir ikke returnert.

For spørsmål:

Tina Figenschau (kommunalsjef helse og velferd) tlf: 916 39 137 eller på mail: tina.eriksen.figenschau@flakstad.kommune.no Linda Markussen (Leder for Solhøgda bo- og behandlingssenter) tlf: 909 63 905 eller på mail: linda.markussen@flakstad.kommune.no