Flakstad kommune søker støttekontakt - Flakstad kommune

Flakstad kommune søker støttekontakt

Støttekontakt til voksen mann på 30 år søkes. Bruker ønsker mannlig støttekontakt som kan delta i ulike sosiale aktiviteter, gå på cafe, kino og lignende. Videre er bruker interessert i dataspill, svømming, innebandy, gå turer i fjell samt interesser for å lage mat.

Personlig egnethet er viktig for stillingen, og du må kunne bidra til en meningsfull og hyggelig fritid i tiden du bruker sammen med den du er støttekontakt for.

Oppdraget er på 16 timer per måned.

Har du tid til overs noen ettermiddager og/eller kvelder, eller kanskje en helg i måneden?

Synes du det er morsomt å jobbe med mennesker?

Da kan dette være jobben for deg!

Oppdraget innebærer sosialt samvær og følge til ulike fritidsaktiviteter med hovedfokus på å motivere og tilrettelegge for fysisk aktivitet, oppmuntre bruker til selvstendighet i hverdagen og å ønske å være en sosial støttespiller i de ulike sosiale arenaene.

Lønn etter kommunens lønnsregulativer samt utgiftsdekning.

Søknadsfrist 19.06.2022. Tiltredelse etter avtale

Krav om politiattest

Annet: Fordel om søker har:

• Erfaring med psykisk lidelse
  • Avklart forhold til egen ruserfaring og/eller psykiske helse
  • Må ha førerkort klasse B
  • Mestre norsk muntlig og skriftlig
  • Gode samarbeidsevner
  • Gjennomført grunnskole

Søknad sendes til Flakstad kommune v/koordinerende enhet