Flakstad kommune søker etter lærling i kontor og administrasjonsfaget - Flakstad kommune

Flakstad kommune søker etter lærling i kontor og administrasjonsfaget

Vi søker deg som er interessert i kontor- og administrasjonsfaget, og som liker å jobbe med varierte oppgaver innenfor personal, økonomi, post- og kundebehandling. Du har lyst til å lære mer, er en som tar ansvar og du er god til å samarbeide med andre.
Du må kunne skrive og snakke godt norsk.

Hva du skal gjøre?
Som lærling hos oss vil du være med på det daglige arbeidet i administrasjonen. Her vil du få kjennskap til varierte arbeidsoppgaver innenfor offentlig forvaltning.

Hva vi tilbyr!
Som lærling hos Flakstad kommune får du et bredt innblikk i arbeidsrutiner, verktøy og praktisk organisering av arbeidet innenfor dette fagområdet. Hvis du har lyst og står på, vil du også få ansvar for egne oppgaver og områder. Du får en instruktør/fagansvarlig som vil legge til rette for at du skal få lærerike arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø.

Lønna følger tariffavtale for lærlinger.
Flakstad kommune er tilknyttet Flerfaglig Opplæringskontor i Lofoten, og oppfølgingen av deg som lærling vil gjennomføres av konsulenter fra dem.

Hvordan du søker?
Søknad sendes til Flerfaglig opplæringskontor på mail: post@foklo.no

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med daglig leder:
Sten Roger Sandnes på telefon; 907 24 641